אינטרנט

כיצד צלם חתונות יכול להשיג לקוחות דרך האינטרנט?

צילום חתונות

עבור זוגות שעומדים להתחתן וודאי ההתרגשות נמצאת ממש בשיאה וכחלק מתהליך בחירת הספקים, יהיה על אותם זוגות לבחור גם צלם – בחירה שלמעשה נחשבת לאחת החשובות שכן התמונות הן בסופו של דבר הזיכרון מהיום המיוחד הזה. במאמר הבא נסביר כיצד צלם חתונות יכול להשיג לקוחות דרך האינטרנט…

תמונות הן שיווק נטו

ברגע שלצלם יש תיק עבודות הכולל תמונות מחתונות קודמות בהם לקח חלק, תמונות מפרויקטים של ״טראש דה דראס״ וקליפים המתעדים את החתונה זה סוג של כרטיס ביקור עבורו שמציג אותו באור כזה או אחר. כך רק מהיותו של הצלם מציג את עבודותיו ברשת, הוא יכול לקבל חשיפה אדירה, תגובות וליצור באז ועניין דרך התמונות והקליפים. ברגע שיהיה זוג שיתחבר לסגנון הצילום של הצלם, הוא אוטומטית יפנה אליו בין אם ישירות דרך הטלפון, במייל, דרך אתר האינטרנט או בפייסבוק.

רשתות חברתיות זה שם המשחק

כל צלם חתונות חייב שיהיה לו פרופיל מקצועי באינסטגרם ובפייסבוק שכן רשתות חברתיות אלו סובבות סביב תמונות, תגובות ולייקים – דרך מצוינת ליצור חשיפה ועניין סביב הנושא הזה של צילום חתונות וזוגות שמתחתנים. עבודה מצוינת בנושא הזה עושים צלמי החתונות ספייסי צלמים. צלם החתונות חייב להיות פעיל ברשתות החברתיות, ״לספר״ לעוקבים ולחברים שלו מה הוא עושה והכל נוצר למעשה סביב התמונות עצמן. חתונה היא אירוע שמציף את כולנו ברגשות של שמחה, התרגשות, אושר ולכן אפשר להעביר את המסרים האלה דרך התמונות בצורה הטובה ביותר. במקביל, אם למשל צלם לקח חלק מחתונה והחברה של הכלה גם היא עומדת להתחתן ממש עוד כמה חודשים, במידה והתמונות ימצאו חן בעיניה, סיפור ההמשך כבר ידוע לכל וככה עושים שימוש חכם ויעיל ברשת האינטרנט.

תמונות יכולות לספר סיפור וברגע שאנחנו רואים אותן דרך הרשת זה עושה עבודת שיווק מצוינת. כמובן, שניתן גם לעשות שימוש במלל והסברים, דבר שיקדם אותנו בצורה טוב גם בגוגל ואמור לדחוף את אתר האינטרנט למקומות טובים, כך שזוגות שמחפשים ״צילום חתונות״, ״צלם חתונות״, ״טראש דה דרס״ ושאר מילות חיפוש התואמות את הסיטואציה יוכלו להגיע אלינו.

דרך התמונות אפשר לראות עד כמה הצלם אותו אנו מעוניינים לבחור מוכשר, מקצועי, מנוסה ויצירתי ודרך התמונות להתחבר לסגנון הצילום שלו. בנוסף, מכיון ומדובר בקהל יעד ספיציפי הרבה יותר קל לעשות שימוש באינטרנט בדרכי שיווק רשתיים כמו קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל.