קידום אתרים

מקדם אתרים עם ניסיון- למה כל לך חשוב לבחור נכון

מקדם אתרים עם ניסיון

אם אתם קוראים עכשיו את שורות אלו, בוודאי אין צורך שאני אסביר לכם מחדש את הקונספט של קידום אתרים אורגני בעזרתו של מקדם אתרים עם ניסיון. אתם אולי לא בקיאים בפרטים ובטכניקות לקידום אתרים, אך אם הגעתם לכאן אתם בוודאי יודעים היטב מהי החשיבות של קידום אתרים – ללא קידום אתרים האתר שלכם פשוט מת. אך למרות שכולם מבינים את חשיבות נושא קידום האתרים, נראה שרבים חוזרים על אותן הטעויות ובוחרים במקדמי אתרים אך ורק על פי המחיר ולא על פי הניסיון. העבודה של מקדם אתרים היא אינה אך ורק עבודה טכנית אשר חוזרת על עצמה. מקדם אתרים חייב לעבוד עם הראש ולנתח את הצרכים של כל אתר על מנת לבנות עבורו תכנית קידום אתרים מתאימה. קידום אתרים הוא נושא אשר נלמד בצורה מסודרת אך יחד עם זאת אין לזלזל בניסיון של מי שעוסק בזה כבר שנים. בהחלט יש הבדל בין מי שזה עתה סיים את לימודיו לבין מי שעשה קידום עבור עשרות אתרים.

מדוע חשוב לבחור בשירותיו של מקדם אתרים עם ניסיון?

קידום אתרים הוא דבר שתצריך להתבצע בצורה אסטרטגית, כלומר הצבת מטרות ויעדים ותכנית פעולה להשגתם. יש צורך להתנהל בצעדים מחושבים ומדודים ותמיד להישאר עם יד על הדופק; כך תראו מה מביא תוצאות ומה לא ותוכלו תמיד לשפר את קידום האתר. מקדמי אתרים חסרי ניסיון אולי למדו על כלים שונים ותיאוריות של קידום אתרים אך האמת שהם חלשים מאוד בבניית האסטרטגיה ועלולים לעשות טעויות רבות. בדרך כלל מקדמי אתרים חדשים מתאמצים להוכיח את עצמם ולהראות תוצאות מהירות ולכן מתפתים להשתמש בשיטות שאינן מביאות תוצאות בטווח הארוך אך נראות כמו הצלחה בטווח הקצר. במקרה הטוב אותן הטעויות יסתכמו בניהול לא אפקטיבי של קידום האתר בגוגל, אך במקרים אחרים הם ממש יכולים לפגוע בדירוג האתר.

מקדם אתרים עם ניסיון הוא מי שבוודאי עשה את כל הטעויות או ראה אחרים עושים את הטעויות. אחרי כל פרויקט שניהל הוא למד מעט על ההצלחות והכישלונות של הקידום והפיק לקחים לפעם הבאה. כך בכל פרויקט הוא השתפר עד אשר גם למד לדעת שגישה הטובה לנישה אחת אינה בהכרח מתאימה לנישה אחרת. אחרי עשרות פרויקטים של קידום אתרים הוא הפך להיות בעל ניסיון אשר עושה את הדברים ביעילות, מאלף עד תו ובהצלחה רבה. אין שום ספק שבעל ניסיון בקידום אתרים בהחלט יכול להציע תועלת גבוהה יותר עבור הלקוח.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים…

מקדם אתרים עם ניסיוןניסיון קידום בנישה הרלוונטית

חשוב להבין שפרויקטים של קידום אתרים יכולים להיות מאוד שונים אחד מהשני. לכל אתר יש את תחום העיסוק שלו והקהל שאליו הוא פונה. ההבדלים יכולים להתבטא בגילאים שונים לצורך הדוגמה וצריך לקחת בחשבון את הרגלי הגלישה של הגולשים הרלוונטיים; את הצורה שבה הם מחפשים דברים בגוגל; הרשתות החברתיות שהם פעילים בהם; האינדקסים הרלוונטיים ועוד הרבה פרטים אחרים אשר יכולים להיות שונים מאתר לאתר. לכן לא מספיק רק ניסיון כללי בתחום קידום האתרים אלא יש גם צורך לחפש מקדם אתרים בעל ניסיון באותה הנישה הרלוונטית עבורכם. אם למשל מדובר בקידום אתר של עורכי דין, עליכם לבחור במקדם אתרים אשר ביצע פרויקטים מוצלחים לעורכי דין אחרים.

לסיכום, מקדמי האתרים, המסיימים את מסלולי הלימודים השונים בתחום, לומדים אולי הרבה ידע טכני הקשור לקידום אתרים, כמו למשל מושגים טכניים ושיטות הדירוג של גוגל. אמנם אלו הם דברים חשובים והכרחיים אך קידום אתרים דורש כישורים שהם הרבה יותר מאותם פרטים והניסיון הוא הכרחי.