קידום אתרים

יתרונות של קידום אורגני לעומת ערוצי שיווק אחרים

קידום אתרים אורגני בגוגל

אין ספק כי עולם האינטרנט פתח בפני בעלי עסקים אין ספור אופציות. בעזרת האופציות הללו, הם יכולים לקדם את העסק שלהם ולהתחיל לראות תוצאות, בתקציבי שיווק נמוכים יותר ממה שכנראה היה עולה להם לפרסם בעיתון המקומי או בשלטי החוצות ברחבי העיר.

יותר מזה, אפשרויות הפרסום ברשת הרבה יותר ממוקדות וניתנות למדידה ולהתאמת מאמצי השיווק תוך כדי התנועה. בתוך העולם העשיר של פרסום ברשת, נמצא אפיקים פופולאריים כמו קידום ממומן בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות וכמובן את כל נושא קידום האתרים האורגני. בעוד שאנשי שיווק שמתמחים בתחום אחד לרוב ימשכו לאפיק שלהם, כדאי לעצור לרגע ולהבין מדוע, אף על פי שלכל תחום יש את היתרונות שלו, לקידום אורגני בסופו של יום, יש את היתרון הגדול ביותר לעומת כל אותם ערוצי שיווק אחרים.

חיסרון שהופך ליתרון

אי אפשר לברוח מזה וזאת האמת המרה בכל הקשור לקידום אורגני. הוא לוקח זמן. אין כאן נוסחת קסם. על מנת שאתר יתברג בצמרת תוצאות החיפוש בגוגל, נדרשת השקעה רבה מזמן המקדם וסבלנות עוד יותר גדולה מצד הלקוח. יחד עם זאת, הלידים שמגיעים מאתר שמקודם בצורה אורגנית, בדרך כלל יהיו הלידים האיכותיים ביותר. בנוסף לכך, קידום ממומן דורש מהלקוח לשלם ברמה יום יומית לגוגל על מנת שהאתר שלו יופיע. לא שילמת, לא הופעת.קידום אתרים על ידי מקדם אתרים מקצועי

קידום אורגני שמתבצע בצורה שוטפת, מבטיח כי גם בתקופות יותר לחוצות לעסק בו הוא יחשוב על לחסוך מעט בתקציב המדיה שלו, האתר עדיין יופיע בראש התוצאות ויהנה מתנועה איכותית, שכן מי שיגיע אליו יגיע על ידי תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר עבורו. תוסיפו לכך את העובדה שתוצאות אורגניות נתפסות כאמינות יותר בעיני הגולש שפעמים רבות פשוט מתעלם מהתוצאות הממומנות והרי לכם אפיק שיווקי שרץ אתכם שנים קדימה.

אמנם לוקח זמן עד שרואים תוצאות אבל ברגע שהמצב מתייצב, אפשר ליהנות מאותם תוצאות לטווח ארוך.

מילות מפתח

רוצים לקדם כמה מילות מפתח שונות בגוגל ממומן? תתכוננו להגדיל תקציב בצורה משמעותית. בקידום אורגני, אין לנו הגבלה על כמות המילים אותם נרצה לקדם. אפשר למקד את הקידום בקשת רחבה של מילות מפתח, מה שיוביל כמובן להגברת התנועה של הגולשים. יוותר חשוב מזה, כל "קליק" וכניסה לאתר של העסק ולא משנה מאיזו מילה, זה רווח נקי, הרי לא צריך לשלם על כל קליק.

יש יזמים בבית?

יתרון משמעותי נוסף של קידום אורגני על פני ערוצים אחרים, הוא שבדיוק כמו בנדל״ן, אתר אינטרנט הוא נכס. וככזה הוא יכול להכניס הרבה מאוד כסף למי שמתפעל אותו, בין אם הוא בעל השליטה או שהוא מחליט למכור אותו. יש שוק עצום של אנשים שבונים אתרים עם תוכן איכותי, מקדמים ומשביחים אותם, צוברים קהל גולשים נאמן ולבסוף מוכרים את אותו אתר באקזיט חביב ביותר. אתר שלא יהיה מקודם בצורה אורגנית, לא יהיה אטרקטיבי עבור רוכשים פוטנציאליים, הרי אף אחד לא ירצה לרכוש את האתר ואז לקדם אותו בכסף.

כפי שאתם יכולים לראות, קידום אורגני, על אף היותו איטי יותר ולמרות שגוגל מקשיחה עמדות, לעתים קרובות וגורמת למקדמי האתרים להיות יצירתיים יותר, הוא עדיין האפיק השיווקי, שבטווח הארוך גם יעזור לכם לקצץ בעלויות הפרסום וגם ימשוך את סוג הגולשים והלידים הרלוונטיים ביותר עבורכם. ובאינטרנט, האסטרטגיה שתנצח בסופו של יום תהיה זאת שתתכנן קדימה ולא לכאן ועכשיו.