קידום אתרים

איך לשווק את העסק באינטרנט בצורה מוצלחת

שיווק באינטרנט

האינטרנט הפך לאחת מהפלטפורמות המוצלחות והנגישות ביותר לשיווק עסק. לפני עידן הרשתות החברתיות והאינטרנט, היו עסקים רבים פונים למשרדי פרסום ומקציבים תקציבים גדולים במיוחד לצורך פרסומות בטלוויזיה, ברדיו ובשלטי חוצות.

כיום השימוש באינטרנט הופך את השיווק לנגיש מתמיד, אטרקטיבי וזול הרבה יותר. אז איך לשווק את העסק באינטרנט בצורה מוצלחת? SEODude מגיש לכם סקירה קצרה של כמה אמצעים נפוצים לשיווק באינטרנט.

רשתות חברתיות – נתחיל ברשתות החברתיות וזאת בשל הקלות לפרסם בהן. כיום ישנן מספר רשתות חברתיות פופולאריות בהן: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, סנאפצ'ט, יוטיוב ועוד. רשתות אלו מאפשרות צינור נפלא להעברת מידע, שבאמצעות התמדה בפרסום ובשיווק דרכן – ניתן לבצע פעולות שיווק נהדרות, ובחינם.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים...

על מנת להשתמש ברשתות החברתיות לצורך שיווק יש לפתוח חשבון בכל אחת מהרשתות, ולהתחיל לבנות מותג אחיד שמקשר בין כולן. על מנת להתחיל, פתחו דף עסקי מרשים בפייסבוק עם תמונות המוצרים שלכם או השירותים שלכם, תוך שאתם מקפידים לעדכן את החשבון מספר פעמים בשבוע. פתחו חשבון אינסטגרם התואם בקונספט את חשבון הפייסבוק ועדכנו אותו בתמונות יצירתיות, תוך שאתם מעלים סרטונים מעניינים ואינפורמטיביים בפייסבוק. השתמשו בכלל הכלים שהרשת מאפשרת כמו : כתיבת תקצר על הסרטון, כותרת עם מילות חיפוש, הפצת הסרטון ועוד.

קידום ושיווק מקצועי ברשתות החברתיות

איי מייל – האיי מיל החל את דרכו לפני שנים רבות והוא היה אחד מכלי התקשורת הראשונים באינטרנט וגם היציבים שישנם. כיום על מנת לשווק עסק דרך האיי מייל חשוב לעבוד על שליחת ניוזלטרים ללקוחות. ניוזלטר הוא מכתב קצר בו אינפורמציה חיונית שקשורה למוצר וללקוחות שלכם. הניוזלטר עליו להכיל מידע מעניין ללקוחות והוא נשלח ברשימת תפוצה אל לקוחות שרוצים לקבלו. חשוב לשים לב ללקוחות שאינם רוצים לקבל את הניוזלטר ממכם, ולהימנע משליחותו וזאת על מנת שלא תצרו אנטגוניזם בקרב הלקוחות.

קידום אתרים – אתרי האינטרנט שהשתלטו על חיינו, מאפשרים העברת מידע בקלות תוך התמצאות ובחירה של הלקוח. האתרים מספקים מידע נרחב על העסק שלכם וזאת על ידי קטגוריות, מידע, מאמרים, שירותים ואינפורמציה מגוונת שניתנת באתר. על מנת שתוכלו לקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל, חשוב לפנות לחברה לקידום אתרים או להזין תכנים רבים, איכותיים ואינפורמטיביים הקשורים לעסק שלכם, ובהם ישנן מילות חיפוש נפוצות שיקדמו את האתר שלכם באופן אורגני. אפשרות נוספת היא לשכור את שירותיו של מקדם אתרים עצמאי. במידה ואתם בוחרים באופציה הזו, שווה להקדיש מעט זמן וללמוד מה זה אומר- 'מקדם אתרים עם התחייבות לתוצאות'.

קידום אתרים על ידי מקדם אתרים מקצועי

דפי נחיתה – דפי נחיתה הם דרך נוספת לקידום המוצר או השירות שלכם. כיום כתיבת דפי נחיתה היא מקצוע של כתבי תוכן ושל חברות לקידום אתרים שכותבת דף נחיתה קצר – אבל מושלם. הדף הוא בעצם מודעה שמעבירה מסרים על שירות או מוצר חדש, ותפקידה לייצר פניות מלקוחות חדשים או ותיקים. את הדף שותלים באתר אינטרנט, באתרים שונים אליהם נכנסים לקוחות פוטנציאלים וניתן אף לשלוח אותו במייל ברשימת התפוצה שלכם.

האם אפשר לבצע לבד שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט ניתן לבצע לבד אך הדבר דורש התמדה ויצירתיות. פרסום ברשתות החברתיות חייב להתבצע שלוש פעמים בשבוע לפי שעות קבועות, תוך שמירה על פעילות ענפה ברשת והעלאת תכנים איכותיים מעניינים ורלוונטיים. שליחת ניוזלטר עליה להתבצע על בסיס שבועי עם הזנת רשימה תפוצה והגדלתה בכל זמן. קידום אתרים הוא נושא שיש ללמוד וכתיבת דפי נחיתה חייבת להיות מדויקת ומניעה לפעולה.

אם אין באפשרותכם להשקיע את הזמן, חשוב לשכור חברה טובה לשיווק באינטרנט שמתמחה בקידום עסקים מכל סוג. בדרך זאת תוכלו ליהנות מפרסומים במגוון רשתות, הגדרת המכירות ונפח הלקוחות שלכם.