קידום אתרים

איך למצוא כותב תוכן טוב

כתיבה וחווית משתמש

המונח “כתיבת תכנים” הוא מונח כללי והרי לא כולם מבינים בכל תחום ולכן לא כולם בהכרח מתאימים לכתוב בכל תחום. אדם שמכריז על עצמו “כותב תוכן” צריך גם להוסיף למינוח הזה קודם כל את נושאי הכתיבה הייחודיים שלו וזה בסדר גמור אם יש הרבה כאלה. זה מעבר לאהבה ומוטיבציה לכתיבה יוצרת ולימוד האחר – אוהו כמה שמוטיבציה ללימוד האחר חשובה.

ישנם כותבי תוכן העוסקים למשל בפיזיקה, קולינריה, רכב ותחבורה, מיניות, מיזוג אוויר, ספרות סקוטית, אינסטלציה, ביו-מד, רפואה, מחשבים ועוד.

האם אדם שמוכשר בכתיבת מאמרים בסקסולוגיה יכול לכתוב באופן פורה ומדויק על התקדמויות במדעי הפיזיקה? אולי, זה יכול להיות, אבל למיטב ידיעתי זה לא סביר.

עוד דבר מעט פחות חשוב אך שאולי גם יהיה טוב לבדוק הוא עם איזה תוכן הכותב עובד בדיוק – אוף ליין (איזה אוף ליין?), און ליין (איזה און ליין?)… עיתונים, מגזינים, פרוספקטים, או אתרי אינטרנט ואפליקציות?

לדעתי, אדם שמצהיר על עצמו “כותב תוכן לאינטרנט” צריך להראות נסיון והבנה בסיסית ב-מבנה (Structure\Markup) למאמרים, ובפרט הכרות עם שפות מבנה שונות כמו HTML/Wiki/Latex המשמשות לכתיבת תוכן לאינטרנט (שפות מבנה הן תת סוג של שפות מחשב המשמשות לקביעת מבנה והזנת תוכן לאתרי אינטרנט).להנגיש אתרים

ישנן בגדול 2 סוגים של הערכות שאפשר לבצע – הערכה מקצועית והערכה טכנית:

איך תוכל\י לדעת שהתוצר איכותי?

הערכה מקצועית חיצונית

ניתן להתייעץ עם כותבי תוכן מנוסים מאותם נושאים ומאותו תחום פעילות במסגרת שירותי ייעוץ אובייקטיבי לצורך הבטחת איכות, כמו אלה שאנו מספקים בכל הנוגע לתוכן אינטרנטי.

הערכה טכנית-קונקרטית

ניתן להתרשם מהאופן בו הכותב בונה, מחלק, מפסק ועורך את המאמר כבר בעת כתיבתו בכיד להתרשם מכך. יכולת זו הופכת חשובה עוד יותר בכל הנוגע לכתיבה אינטרנטית, המצריכה הכרות בסיסית עם נושאים כגון עורכי טקסט (Text editors) וכמובן HTML. את התכונה הראשונה יכול לפתח כל העובד עם מחשב (אם טרם עשה כן).

התכונה השנייה מן הסתם דורשת הכרות עם שפת המחשב HTML אותה ניתן ללמוד במגוון מכללות מחשבים ואינטרנט (הן מוחשיות והן אינטרנטיות).

כאמור אנו מספקים שירותי ניטור, מעקב ובחינת תכנים, אותם אנו מציעים לבעלי אתרים העובדים עם כותבים חיצוניים ואינם יודעים אם המוצר שהם מקבלים תואם Web  או לא. הבדיקה יכולה לתבצע לצד כל לקוח.

למידע נוסף ובחירת כותב תוכן איכותי.