עבודה וקריירה

מערכת CRM בכדי לשפר את הפרסום בחברה

מערכת crm

מערכת CRM משרתת אותנו בדרכים רבות, היא עוזרת לנו לשלוט על המידע, לשפר את תהליך קבל ההחלטות של הארגון ומסייעת לנו לבחור נכון את הזדמנויות המכירה שלנו. אך ישנו תחום אחד שלא רבים מודעים לו שמערכת CRM עוזרת לנו לשפר את רמת הארגון. התחום הזה הוא שיפור הפרסום בארגון. מכיוון שמערכת CRM אוספת נתונים על הלקוחות שלנו ועושה זאת באופן תמידי הרי שאנו יכולים לנתח את הנתונים האלה להקיש מהם היסקים ולהבין מה ההעדפות של הלקוחות שלנו. ברגע שיש לנו את הנתונים על הלקוחות שלנו אנו יכולים להשתמש בהם בכדי לפרסם טוב יותר את העסק שלנו ולעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר שיש. מדובר בכלי חשוב ביותר שעוזר לנו מאוד לשפר את רמתו של הארגון ומסייע לנו רבות לנהל את התהליכים בארגון ובפרט את נושא הפרסום.

כיצד נדאג שהמערכת משקפת את הנתונים האמתיים בחברה?

בכדי לעשות את כל הדברים שאנו חושבים עליהם אנו צריכים שמערכת הCRM תשקף נאמנה את המתרחש בארגון. אך כיצד נבטיח שהדבר יקרה? התשובה לכך היא שמערכת הCRM מוזנת על ידי משתמשים אנושיים והם אלה שקובעים מה טיב הנתונים הנמצאים בה. על כן אם אנחנו רוצים כי הנתונים במערכת יהיו אמתיים אנו צריכים שהמשתמשים יזינו נתונים טובים. בכדי לעשות זאת אנו צריכים לחנך את המשתמשים בארגון כיצד למלא את הנתונים ובכדי לעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר. ככל שנחנך יותר טוב את המשתמשים בארגון כך רמתה של המערכת תהיה יותר טוב ואנו נהיה יותר מרוצים מהמתרחש בארגון.

מדוע לא כדאי להתפשר על המערכת?

כפי שכבר הבנו מערכת טובה מושפעת מגורמים רבים, אך אחד הגורמים שמשפיעים על הנתונים הוא טיבה של המערכת עצמה. מערכת שתיושם ותוטמע באופן גרוע תשפיע על תהליך קבלת ההחלטות בארגון והדבר יכול לגרום יותר נזק מאשר לולא הייתה קיימת המערכת. בכדי להימנע מבעיות אלו אנו צריכים להקפיד שהמערכת תהיה ברמה הגבוהה ביותר. בכדי לעשות זאת אנו צריכים לפנות לחברה איכותית שתבצע את הטמעת המערכת ותעשה זאת כהלכה. ישנם דברים שלא מתפשרים בהם ומערכת CRM זה אחד מאותם דברים. אם אנחנו לא רוצים שיקרו תקלות בארגון ושאנו נפסיד כסף מהם הרי שכדאי לפנות לחברה מקצועית גם אם הדבר יעלה בסופו של דבר עוד קצת כסף הרי שזה שווה את זה בסופו של דבר.