קידום אתרים

מקדם אתרים בזול – כיצד מאתרים אחד כזה?

בשונה מתחומים אחרים בהם אתם בין אם כבעלי העסקים או בין אם כאדם פרטי יודעים כמה אתם משלמים, מה אתם מקבלים עבור השירות או המוצר עליו שילמתם ותוך כמה זמן, בקידום אתרים אורגני זה לא תמיד כזה פשוט, ברור ומובהק.

מדובר בתחום שמשתנה כל הזמן, לא ניתן לצאת בהצהרות ובהבטחות לא לגבי הזמנים ולא תמיד גם לגבי התוצאות שכן תהליך הקידום תלוי בגורם נוסף והוא השינויים שגוגל עושה כל הזמן.

מקדם אתרים זול ומקצועי – יש כזה דבר?

אז נכון, מקדם מקצועי שמבין את גוגל ויודע מה הוא עושה יכול להציג בפניכם הוכחות בשטח ולחשוף בפניכם פרויקטים נוכחיים עליהם הוא עובד. בכל זאת, סוגיית המחיר הינה מעט מורכבת ואפילו מאתגרת להבנה.

רוצה לקהל הצעה לקידום אתרים? כל מה שצריך זה למלא כמה פרטים קטנים...

מה שזול עבור עסק שהמחזור שלו עומד על חצי מליון שקלים בשנה, יהיה יקר ואפילו בלתי אפשרי עבור עסק שמגלגל מאה אלף שקלים בשנה ולכן זול זה עניין של פרספקטיבה. עם זאת, כן ניתן להנות משירות קידום אורגני מעולה בטווח מחירים הגיוני שנע בין 1,500-2,500 שקלים. אז כיצד נאתר מקדם אתרים זול ומהם הקריטריונים שמשפיעים ישירות על המחיר? והאם מקדם אתרים זול יכול להיות גם איש מקצוע אמין שאפשר לסמוך עליו? ויתרה מזאת, האם הוא מסוגל להיות בעל התחייבות לתוצאות?

פרילנסר לעומת חברה

בשונה מחברה המעסיקה עובדים, משלמת שכר דירה, חשבונות ובנוסף לוקחת בשקלול הצעת המחיר גם הוצאות משרדים, עובדים, תחזוקה, הנהלת חשבונות וכד', לפרילנסר לרוב אין את ההוצאות הללו, או שהן קטנות משמעותית ולכן המחיר שהוא יכול להציע יהיה במרבית המקרים יותר נמוך.

בכדי שתהליך הקידום אכן יתבצע בחפיפה למחיר שאתם משלמים, שני הצדדים חייבים לתאם ציפיות מראש ואתם חייבים להבין בדיוק מה אתם מקבלים, זאת משום שקידום מכיל בתוכו קשת רחבה של פעולות ושירותים. יכול להיות שבתקציב נמוך ניתן יהיה לקדם קצת פחות ביטויים למשל אבל בצורה שהיא הרבה יותר אפקטיבית וממוקדת.

חשוב להבין שכל מקדם אתרים מקצועי שפועל בתחום כמה שנים מגבש לעצמו שיטת תמחור מסוימת על פי קריטריונים אותם אימץ לחיקו. מאפיינים כמו כמות הניסיון ורמת המקצועיות של המקדם, כמה התחום אותו עליו לקדם תחרותי ועוד. אז נכון שכאשר הולכים על קידום זול יש סוג של התפשרות מסוימת בין אם בקצב ההתקדמות של האתר או בין אם באיכות הקידום, אך כמו כל דבר, מבחן עלות מול תועלת חייב להיות חלק מהשיקולים שלכם ועליכם לדעת מה אתם מקבלים – כמות קישורים, כמות תכנים, פעולות שבוצעו עבור הכסף שלכם וכדומה.

מקדם אתרים בזול

איך תדעו שה – זול לא יעלה לכם ביוקר?

עליכם לוודא שאתם בוחרים במקדם מקצועי ולהיזהר ממקדמים שמציעים לכם קידום מהיר והבטחות סרק כמו ״מיקום בעמוד הראשון תוך חודש״. בדקו את שיטות העבודה של המקדם, וודאו שהעבודה מתבצעת בצורה שקופה ושאתם מקבלים דוח חודשי המראה את ההתקדמות של האתר.

קידום אתרים בזול – אפשר לקדם ב1000 ש"ח או פחות?

יש שיגידו שזול זה עניין יחסי – וזה לגמרי נכון. 1000 ש"ח יכול להשמע כמו גרושים לעסק X אבל כמו עולם ומלואו עבור עסק Y. לפעמים גם לא תהיה קורלציה בין רמת התחרות לתקציב של העסק.

ניקח דוגמא אינסטלטור שמתחיל מ0 (אתר חדש) ורוצה לקדם את עצמו למקומות הראשונים על הביטוי "אינסטלטור", אבל כל מה שעומד לרשותו זה תקציב של 1000 ש"ח בחודש או טיפה יותר.

מצב כזה אינו מאפשר לעשות שום דבר אבל עם קצת יצירתיות ניתן לעבדות במתכונת קצת שונה.

למשל:

  • לעבוד על קישורים בלבד – במקרים מסוימים עבודת Off-Page, כלומר התמקדות בבניית קישורים חיצוניים לאתר בלבד יכולה לעשות הבדל משמעותי.
  • שותפות / חלוקת רווחים עם בעל האתר – לא מתאים לכל נישה ולכל אחד אבל בהחלט יכול להיות פתרון יצירתי ומעניין לשני הצדדים.
  • קידום במחיר סמלי בתמורה לאפשרות שהמקדם ישתמש באתר כתשתית לפרסום מאמרים – גם זאת אפשרות מעניינת אבל כזו שטומנת בחובה מספר בעיות שמומלץ להתמודד עימן בעזרת הסכם מסודר וקביעת הכללים מראש וכן היוצאים מן הכלל.

SEODude לא טומן את הראש בחול ויכול לעבוד במגוון רחב של תקציבים.

אתם רוצים לקדם אבל אין לכם מספיק כסף? צרו קשר, אולי יצא מזה משהו מעניין