אינטרנט

כך תהפכו את העסק שלכם למעצמת און ליין באינטרנט

מקדם אתרים מומלץ

מה מתאים לעסק שלכם יותר – אתר תדמית? או אולי חנות מקוונת? וכיצד תחזקו את הטראפיק והתהודה שתייצרו ברשת דרך הרשתות החברתיות?

קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק תוך בניית אתר וניהול תוכן בצורה נכונה, יכולים להפוך את העסק שלכם למעצמה באינטרנט. אבל איך עושים זאת נכון?

קיבלנו מספר טיפים מחברת הפרסום Adv7 שיעזרו לכם להפוך את העסק שלכם למעצמת און ליין.

הקמת אתר

לפני שאתם מקימים אתר אינטרנט, חשוב שתדעו להתאים את האתר שלכם לצרכי הלקוחות. כיום ישנם 2 סוגי אתרים עיקריים ביניהם אתר תדמית וחנות מקוונת.

אתר תדמית הוא כזה שנוח לגלוש בו והוא מכיל עיצוב נוח, תוכן אינפורמטיבי ושיווקי, תמונות המתארות את העסק והשירותים שיש בו.

אתר תדמית טוב הוא כזה שמשאיר את הגולשים כמה שיותר זמן באתר, כאשר בסוף הגלישה במטרה הינה שהגולש יצור קשר או ישאיר פרטים באתר שיגדילו מכירות.

חנות מקוונת לעומת זאת היא גם אתר שכולל את כל האלמנטים הנכונים, אבל הוא כזה שניתן לבצע בו רכישות.

בחנות וירטואלית ההתמקדות היא פחות על התוכן ויותר בהצגת המוצרים בצורה נוחה ונגישה שבסופה יוכל הגולש לרכוש מוצרים.

חנות מקוונת מתאימה בדרך כלל לספקים שאין להם חנות פיזית, או לכאלה שרוצים לחזק את הרשת או החנות שלהם על ידי הוספת חנות מקוונת.

אז כעת נותר לדעת כיצד מחזקים את האתר שלכם והופכים אותו למעצמה?

אם יש לכם כבר אתר שמתאים לסוג העסק שלכם, הגיע הזמן שאנשים ידעו עליו. לשם כך ישנן כמה דרכים עיקריות לקידום האתר:

בניית אתר רספונסיבי – דאגו שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי, משמע כזה שמתאים את עצמו בגודל, בצורה ובפעולות שמבצע הגולש גם לסמארטפונים וגם לטאבלטים ולשימוש בכל מחשב. בכך תוכלו להגדיל את כמויות הגולשים באתר שלכם.

קידום ממומן בגוגל –  חשוב להשתמש בקידום ממומן בגוגל. קידום כזה מושתת על מודעות והעלאת האתר שלכם למקום הראשון במנועי החיפוש, בתחום שבו אתם עוסקים. חשוב להיעזר באנשי המקצוע המומחים בקידום מסוג, זה על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

תוכן איכותי – חשוב שבאתר שלכם יהיה תוכן איכותי. השקיעו במאמרים אינפורמטיביים, במידע וטיפים ללקוחות, בתכנים שיווקיים איכותיים ופרסום תמונות טובות ומעניינות באתר. בכך תוכלו למשוך יותר גולשים וגם לקדם את האתר בצורה אורגאנית, וזאת משום שגוגל מקדם מעדיף אתרים איכותיים ולכן הוא מקדם אותם.

קידום ברשתות החברתיות – חשוב להשקיע בקידום ברשתות החברתיות תוך פתיחת חשבונות עסקיים וקישור בין הפייסבוק העסקי לאתר בכל זמן. כתיבת פוסטים והעלאת תמונות של מוצרים, תעזור לכם מאד לקבל יותר ויותר כניסות לאתר שלכם.

אינסטגרם למשל יכול להיות כלי שיווקי מעולה לבעלי חנויות מקוונות שרוצים להציג תמונות של המוצרים שלהם בעזרת קישור לאתר או לחנות המקוונת.

אתרים עם קהל יעד ספציפי מאד יוכלו להיעזר בקידום מומן גם בפייסבוק, תוך ייצור מודעות ופוסטים שיווקיים.

למי מתאימים אתרים מסחריים מקוונים?

אתרים כאלה מתאימים לאנשים שמוכרים מוצרים מוחשיים כמו למשל לבעלי חנויות בגדים, חנויות נעליים, למעצבים, לחנויות חשמל ואלקטרוניקה, למעצבי תכשיטים, חנויות של גאדג'טים ועוד.

למי מתאימים אתרי תדמית?

אתרים אלה יתאימו לאנשי שירות, לעורכי דין, לחברות גדולות, למטפלים, לפוליטיקאים, לרשויות מקומיות, לאינסטלטורים, ספרים, חברות בניה, ועוד.

התחילו עכשיו!

אז כעת שאתם יודעים איזה אתר מתאים לכם וכיצד לקדם אותו באינטרנט, חשוב שתקימו אתר ותעזרו בכל הכלים ובכל אנשי המקצוע שיכולים לסייע לכם לקדם את האתר שלכם ואת דף הפייסבוק, וידעו להכניס בו תנועה ולהפוך את האתר שלכם לדבר הבא ברשת.